-
Vaša košarica je prazna!
Spletno trgovino coocoo.si upravlja podjetje:
CooCoo trgovina
Mitja Kisevic s.p.
Rožnodolska ulica 58
Pekre, 2341 Limbuš
Družba je vpisana v register podjetij v Mariboru pod matično številko
8488401000
DDV_ne:
94499403
Email: info@coocoo.si
Vrniti ni mogoče: individualno naročenih in izdelanih izdelkov, kot so ročno šivana gnezdeca, posteljnine, itd.. Vračila izdelkov, ki so izdelana po naročilu niso možna!
Od pogodbe lahko potrošnik odstopi v roku 14 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.
Blago lahko v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe vrnete na naš naslov.
Kako vrniti blago?
Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži. Izdelek mora biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini. V kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (tega nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!
Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na info@coocoo.si.
Če kupec prejme paket, vidno poškodovan med transportom, ga takoj reklamira dostavni službi Pošte Slovenija, tako, da izpolni reklamacijski zapisnik in o tem obvesti ponudnika na elektronski naslov info@coocoo.si. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom podjetja. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Trgovec je dolžan povrniti znesek kupnine v 14 dneh od prejema vašega odstopa od pogodbe.
Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan. Za naročilo je potrebna predhodna registracija!
Izdelek lahko iščete po skupinah izdelkov v levem stolpcu - Prodajni program. Preprosto izberete želeno kategorijo.
V srednjem delu zaslona se prikažejo izdelki iz izbrane kategorije. S klikom na ime ali sliko izdelka se odpre nova stran, kjer je izdelek obširno opisan in kjer lahko slike tudi povečate.
Z gumbom 'V košarico' dodajate željene izdelke za nakup v košarico. Po izbranih izdelkih, ki ste jih med tem dodali v košarico pritisnete gumb 'Blagajna', kjer izberete način dostave. Prav tako lahko zamenjate naslov, če le ta ni enak vašemu prijavnemu. S klikom na gumb 'Nadaljuj z blagajno'v korakih 2 in 3 preverite vaše podatke, poštnino, skupno ceno in z gumbom 'Potrdi' potrdite vaše naročilo. Nakup je uspešno zaključen.
Pregled naročila:
V rubriki Prijava izpolnite vsa zahtevana polja. V rubriki Informacija o dostavi izberete način dostave in plačila, glede na izbrane izdelke v košarici: Težo izberite po svoji presoji, seveda pa npr. masažni stol ne spada v kategorijo do 2Kg.
Potrditev naročila lahko vidite skupni strošek vseh izdelkov, vključno s poštnino. Izdelke v košarici lahko še vedno popravljate, tako, da se z gumbom 'Uredi' vrnete na stran Košarica.
Nakup zaključite s potrditvijo, klikom na gumb 'Potrdi'. Čez nekaj trenutkov boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli pri vnosu v polje E-mail, prejeli sporočilo o opravljenem naročilu. Od tega trenutka je začel teči 24 urni rok, v katerem lahko naročilo prekličete, če pa bi želeli spremeniti naročilo, nam to spremembo sporočite po elektronski pošti na coocoo.si. Po tem roku je pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Naročilo(pogodba) je shranjena na sedežu podjetja, naročnik pa ima dostop do kopije pogodbe s pisno zahtevo. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Za podrobnejše informacije glede dobave posameznega modela oz. barve nas kontaktirajte!
Garancija velja 12 mesecev od dneva nakupa.
Garancijo lahko uveljavljate samo v povezavi z izpolnjenim reklamacijskim listom, ki ga vrnete na naš naslov ali e-pošto.
Coocoo spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Coocoo se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@coocoo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Coocoo se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si CooCoo prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavaMO nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Coocoo, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!